Tuntuu, että mitä vanhemmaksi tullee, sitä enemmän saa olla koko ajan silmät auki ja varuillaan. Ne ns. parhaat kaverit vaihtuuki vihollisiksi, koska menneisyydessä on joko puhuttu kunnolla paskaa tai muuten vaan heilutettu puukkoa selän takana.

Tosiaan ku muutin tänne Rolloon töitten perässä niin siinähän tuli aika nopsaa tutustuttua työkavereihin ja yks niistä on -88 syntynyt tyttö. Alku vaikutelma tästä henkilöstä oli KAMALA!  Oli ylimielinen ja kehu ittiään maasta taivaaseen yms.. Kumminki päätin antaa mahollisuuven ja meistä tulik yllättävän hyvät ystävät.

Nyt tässä viimisen kuukauven aikana asiat käänty aivan päälaelleen ja huomasin tästä ihmisestä niin paljon pahoja asioita. Ekanaki oli se, että se kuttu tiettyjä ihmisiä parhaiksi kavereikseen, mutta heti alko suu käymään ku lähtivät pois. Eli paskan jauhanta! Ja kohta minäki jouvuin paskan jauhannan uhriksi. Ja eikä siinä vielä kaikki! Se alko yhtäkkiä kommentoimaan koko ajan mun ulkonäköä. Mun hiukset oli rumat tai väärän väriset, mun vaatteet ei sopinu mulle tai neki oli väärän väriset, mulla oli tullu pari kiloa lissää ja näytin läskiltä.. Eikä siinäkään vielä kaikki!

Yks vkl lähettin baariin ja baarissa komea nuori mies tuli sitten jutteleen mulle ja huomasin heti että se yritti iskeä. Herra sitten katosi, eikä sitä näkyny koko iltana. Olin lähössä kotia ja törmäsin tähän tyyppiin ja kysyin, että mitä tapahtu niin mies sannoo ''sehän nyt oli selevää, että yritin sua, mutta kaveris kävi sanomassa, että tykkäät tytöistä niin päätin antaa olla''. SIIS WTF!? : D Neiti oli kuulemma parille muullekki kertonu, että oon lesbo. Halusi vaan suojella mua eikä halunnu että mua ahistellaan!

Tännään sitten meni hermot kokonaan. Se oli menny sanomaan meijän esimiehelle, että oon sanonu sille, että en jaksa tehhä töitä ja oon kohta aivan puhki poikki poks ja esimieshän oli sanonu, että tyttö pittää laittaa lomalle!!? Mun TYÖPAIKKA on vaarassa sen s*atanan hölösuun takia! Mää sannoin sitten suoraan, että miks pittää tukkia nenä joka perhanan asiaan, niin se suuttu ja alko siinä jottain kitiseen ja kohta se ottiki siihen riitaan sen tämän minun narsista miehen matkaan ja alko toisteleen kaikkea, mitä tää narsista oli musta sanonu ja myötäili, että kaikki on totta. Sillon päätin, että me ollaan vaan työkavereita, eikä puhuta mistään muusta ku töistä, niin kohta tullee viestiä, että mitä hän  teki nyt väärin?

En tiijä onko henkilö tyhmä, tyhmä vaiko tyhmä.. Mutta tosiaan, tämä tyttö on menettäny aika monta ystävää käytöksensä takia ja niinku sanonta menee: Se joka soppansa keittää, se soppansa syökööt!

Peace and puss<3